مارالمارال، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

همسفر جاده زندگی

11ماهگی

1393/10/18 0:56
نویسنده : مامان زری
133 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم عزیز دلم با چند ماه تاخیر دارم مینویسم  بخدا حسابی دستمو بند کردید  دیگه جونی واسم نمیمونه تا بتونم وبلاگتونو اپ کنم. ایشالا بزودی چند تا عکس میزارم. 

ماشالا خیلی پر جنب و جوش هستی،از همه چی میخوای بالا بری،به همچی دست میزنی،در کنسول تو سالن رو شکوندی.پاتوقت کنار تلویزیون ،پشت ساعت،تو یخچال،کنار اینه کنسول. 

کلماتی که میگی :بابا،ماما،دد.

حواست به زنگ تلفن،ایفون،موبایل هست. گوشی رو دم گوشت میزاری و میگی اا=یعنی الو.

خیلی قشنگ با عروسکات و تلفن حرف میزنی.صداتو نازک میکنی. فدات بشم الهی عزیز دلم 

دل بابا رو بردی  خیلییییییییییی عاشقته  

4تا دندون دراوردی.همچیزو تو دهنت میزاری.

حتی دیوار رو لیس میزنی.

عاشق داداش ماهان هستی.با هم حسابی بازی میکنید.هر دوتون عاشق  این هستید که واستون با ملحفه چادر درست کنم و برید زیرش. هر دفعه یکی هیولا میشه و بقیه رو دنبال میکنه.تو هم حسابی صداتو کلفت میکنی و داداشو میترسونی.فداتون بشم خیلی دوستتون دارم. خدا رو روزی صدهزار بار شکر میکنم که دوتا فرشته کوچولو شیرین و سالم نصیبم کرده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)